hit me!!

Monday, February 18, 2013

Cerita di pagi senin... [1]

Assalamualaikum...
Selamat pagii.....

Jom kita ceriakan pagi isnin!! Hahaha.. ceriala sgt.. Hari isnin la orang paling malas p keje kan?? Hehehee.. Harini nasib saya agak kurang baik...bangun pagi, tgk beg pam lencun sebab ada air yg mengalir kena kat beg tu.. Pastu, takde bekalan untuk adik nini pagi ni.. (ni yang buat saya down & sedih sgt2....) pagi keje pulak, jalan jem sebab ada trailer rosak kat depan ofis MAS kat subang. Dahla jalan tu sempit, 2 lane jer berbanding jalan lain.. Walaupon saya bermotorsikal tapi tetap terasa sangkut juga disebabkan pemandu2 kereta yg sibuk menukar laluan dikala jem, akhirnya sangkut kat tengah, menyulitkan perjalanan kami yang rider2 ni.. Sampai ofis pulak, kasut keje saya tertinggal dalam bakul motor enSuami.. alahai nasib...

Jadi, inila rupa kasur keje saya arini.....

Ini bukanla kasut saya tapi kasut saya lebih kurang seperti ini...

Nak minta cuti kat CS untuk esok sebab nak bw adik Nini p cucuk tapi CS pulak cuti arini.... Sok je la minta cuti tu..hehehe..

# harap tiadala lagi perkara malang yg menimpa.. Sekiranya ada, saya redha kerana ALLAH takkan turunkan ujian itu kalau saya tak mampu untuk menanggungnya... (^_^)


No comments:

Post a Comment