hit me!!

Saturday, August 29, 2009

nEw [jOb].....


hye guys...kiter jmp lg..kali ni aku nak criter psl part time job aku..mmg aku slalu berniat nak buat part time job ketika aku study ni tp xpernah terlintas pon kat fikiran aku nak jadikan job ni sbg part time job aku...ni semua hasil paksaan housemate aku, cikgu yone.selepas tenaga aku & member rumah aku dikerah, akhirnyer aku jatuh cinta dgn 2nd job aku @ part time job aku ni..seronok bl melayan karenah budak2 nih....& terasa puas bl mereka benar2 memahami aper yg aku ajarkan...terima kasih cikgu yone kerana memperkenal & memaksa aku menceburi 'alam' baru ni.... =)


initially subject geografi tp xde response lg dr student.jd terpaksala amik science sbb kekurangan tutor utk science..

eh, control system tu x termasuk tau...hhuhuuuuuu..~~~


2 comments:

  1. hohohoho.. >;D
    akukah cikgu yone yg memaksa itu???
    emm..besh kan jadik cikgu???
    u learn + u earn..
    kdg2 manusia perlukan 'provokasi' utk wat sesuatu yg bau..nah~serahkan padaku..hahaha..

    ReplyDelete
  2. yone, hang mmg......
    anyway, thanks a lot la kat hang...
    berpk sket minda aku ni...berkembang sket...huhuhuuu... =)

    ReplyDelete