hit me!!

Wednesday, November 11, 2009

~~ [ [ [ Malam . Pra . Graduan ] ] ] ~~ [chapter 2]











Chapter 2.......
dalam chapter kali ni aku nak kongsi diantara aksi2 yg berlaku pd mlm itu...


sewaktu menyambut kedatangan para peserta... (eh, mcm majlis rasmi plak..)
tp aku bukannyer tukang sambut.. =)


penyambut tetamu :: syadilla & farah diyana





n now lets we start with the action..huhuhuuuu...


the first

[ pemilihan king & queen of d nite ]



para peserta dikumpulkan..

*
*
*
*
*


pemilihan pasangan oleh para king

eh, maner aku??????
disebalik mpok,bersebelahan ayie la.. mmg tertutup..hhuhuuuu.. ~~~

*
*
*
*
*


pemberitahuan tugas...

aper dia???

*
*
*
jeng..
*
*
*
jeng..
*
*
*
jeng..
*
*
*

"para peserta dikehendaki menari mengikut muzik yg dimainkan..."


adoiyai.............






apabila muzik dimainkan...

aku xtau nak ckp aper.....
no comment la....





masa penyingkiran...

pasangan yg tersingkir....
aizan & pak lah...

al'lillah..........
xyah la aku buat bnda yg memalukan diri aku sendiri lagik....

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


the second

[ ketua program di dera oleh para pelajar ]



mmg sporting la en. zulkifli mohammed pd mlm tuh..
tabik la en. zul..



ketika mendendangkan 'sejati' utk pelajar2 kesayangan beliau...

fully support from the students la.... nice!!




"mari kita rock samer2 mlm ni....." =)



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _


the third

[ aksi tolak menolak ke dlm kolam ]

actually ramai gak yg kena tolak masuk dlm sungai pada mlm kejadian tp ni jer aksi yg smpat aku rakam iaitu sebelum rem [raimi hazwani ] ditolak jatuh ke dalam kolam... =)
aku dah cuba nak upload vid snoop masuk kolam tp xleh la pla....
xpela..nex time aku try lagik... =)



he was screwed!!! just a step behind him was a pool...
xleh nak lari dah..mmg kena kepong..
nasib hang la rem.... =D



_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _



[[ an extraaaaaaa... ]]



byk giler achik melantak..
ish...ish...ish....



for my 'larling'.... =)





aksi ngada2....
xpela..bila lg kan...
sementara blom kawen... ;-)




adam yg mengaku sebagai bapak mertua...
aku? bukan isteri adam tp his daughter...
which means icham beristeri 3 la...

lalalalaaa..~~~




xde aksi paper pon...sekadar di pinggiran...
heheee.....
sekadar aku dok borak dengan en Fazli..
accompany by wan and pok syek..




diantara kenangan yg terindah sewaktu aku menuntut di uitm shah alam ni..
apalagi kpala budak2 mekanikal mmg 'pusing' sket...
it makes the memory have more than thousand of word to describe..



thanks guys.......

No comments:

Post a Comment