hit me!!

Monday, April 11, 2011

2 bulan sudah

"amacam? dah ada isi?"-kawan
"baru 2 bulan" - hubby
"xpe, slow2.." - kawan
"hehehe..dah 2 bulan.." - aku menyampuk.
"xpe, slow2..." - kawan yang masih tidak memahami..

bunting pelamin

istilah yang aku xberapa paham suatu ketika dahulu namun mengerti ketika ini apabila ia terjadi pada diriku.. (^_^)

masuk minggu ke10, alahan semakin teruk.
pening kepala yang berdenyut2 menyerang tanpa memberi sebarang amaran...
apabila ia datang, aku xmampu buat apa2 kecuali baring sahaja.
kesian en.Suami yang terpaksa mengambil alih tugasku juga...

memasak, membasuh, kemas rumah...
tapi apakan daya aku... (-__-)
hanya aku mampu memohon agar ianya tidak berlarutan begitu lama..




sampai satu tahap, segala2 isi perut aku akan keluar.
berat aku pon semakin susut 1 kg setiap minggu..
*sigh*

baby bertahan yea sayang....

#aku yang kena bertahan @ baby?huhhuu.. kedua2 nya perlu bertahan...!


No comments:

Post a Comment