hit me!!

Monday, May 16, 2011

hobi baru

Sejak aku kerja kat tempat baru ni, ada 1 hobi baru kat ofis ni.

ape dia?

Tiap hari pukul 3 petang keatas, tersangat suka sekali aku p ke tandas..
hahahaaa..

pengotor??

dengar dulu sebab aku..

pantry aku bersebelahan tandas.Kan petang2 selalu kita ngantuk. Aku yela..korang aku xtau la..huhuu..
Jadi aku akan lepak jap kat pantry, menghirup bau yang best!
OPPSS!!! Kasi aku abis cakap dulu k!

Kat pantry aku tu open, ada tingkap. Belakang ofis aku lak ada kedai makan. Jadi, petang2 (waktu2 macam ni la...) pasti akan datang bau roti bakar yang enak skali! Sedap ke idak, tak pasti la pulak. Tapi bau dia memang mengancam!!! kalah bau tandas ofis aku.. memang bau yang semerbak la!!


mm..yummy!!!

untuk aku, bau pon cukup mengenyangkan aku. tambahan mabuk2 ku yang masih tinggal sisa ni.. makan tak lalu, sekadar amik bau jer...huhuhuuu...

Ok la..nak p pantry jap. nak join????hehehee..
Chiow!!!!

sedapnya bersama telur separuh masak...
mmm..nasib baik ibu mengandung tidak dibenarkan sama sekali menikmati juadah separuh masak ni..kalau tak, maunya tiap hari aku mengadap roti ni..huhuu..



2 comments: