hit me!!

Monday, June 20, 2011

:: hari jadi ::



happy belated birthday dear.....

ucapan birthday untuk diri sendiri..huhuhuu..

terima kasih kepada RAKAN2 serta SUAMI yang telah mengucapkan serta mendoakan kesejahteraan dihari  lahirku pada 11 JUN 2011.

walaupon melalui FB sahaja namun ingatan mereka tetap aku syukuri.namun hanya dari SUAMI & RAKAN2  serta seorang sahaja makcik ku yang telah mendoakan kesejahteraan sempena hari jadiku.

Tiada ucapan dari ibu, adik-beradik ku yang lain serta saudara2 ku yang lain walaupon hari jadi kami teramatlah berdekatan..

mungkin diorang lupa..aku harap tidakla sepelupa aku....
mungkin sebab kisah ini?
terpulang lah... cuma aku rasakan aku harus berdikari mulai sekarang....

yang penting sokongan suami masih teguh disisi....
insyaALLAH....


No comments:

Post a Comment