hit me!!

Wednesday, March 6, 2013

Kazen sweet e-day..

Congratulation to my cousin on his engagement last Sunday (3 March 2013).. Shahril Shazwan Shaharuddin, sorry coz I’m not be there in your occasion. We just can planning anything but HE knows everything the best.

Selepas doa selamat, saya menghantar ayah saya pegi kenduri kawen di jalan kuchai lama. Kemudian, kembali semula ke ijok & menyusul ke Kuala Selangor untuk menyertai majlis pertunangan kazen saya namun takdir ALLAH mengatakan kami tidak sempat menyertai nya walaupon kami sudah berada di Kuala Selangor. Majlis sudah tamat. Tapi takpe la.. kami ke Kuala dengan tujuan lain juga iaitu untuk mencari puting botol anak2 kesayangan kami.. (^_^) namun sedikit rasa kecewa apabila tidak dapat menyertai majlis yang dirancang itu..

So, macamane saya tau ianya SWEEEEETT....? Jom layan gambar mereka..... (^_^)

 




# Adakah sesorang telah merancang? @ sememangnya takdir DIA?
# Aku redha dengan qada’ & qadar NYA.... Hanya DIA yang tau segalanya......


No comments:

Post a Comment