hit me!!

Thursday, September 3, 2009

~~~ [[ HaPPY FaMiLY CoNTeST ]] ~~~






arini aku agak tensen sket.so aku bukala blog then secara xsengaja aku nmpak contest ni dlm salah 1 blog yg aku follow...
jadi, utk menghilangkan tensen aku ni, aku pon join la contest ni..maner tau leh menang..heheee..
tp syaratnye, kena ada banner kat sidebar [its done], pastu link ke contest, [also done] =
happy family contest, dan juga link ke penganjur contest ni... =) iedaLUVsham ..

~~~ about this picture ~~~

gmbar ni diambil masa raya tahun lepas. guna self-timer tp sbb di adjust with 3 shots within 2 sec for each shot. jadila gmbar ni. ni pon shot yg ke2. shot pertama gmbar abang ipar aku [nafi] xde, shot ke3 lak semua bercelaru sbb masing2 ingatkan shot dah abis...
tag :
duduk kat sofa dari kiri : adik aku [erin], ibu [yati] memegang anak buah aku [adriana putri hani @ kakak apis], abah [jamil] & aku [budaKecik]
duduk kat bawah : kakak aku [intan] memangku anak buah aku [hafidzi hani] & abang ipar aku [nafi]

time ni hani @ kakak apis, not in the mood. tu yg merengek tu...heheeee...

2 comments: