hit me!!

Wednesday, September 30, 2009

~~~ [[ LetiH + b0saN ]] ~~~



hmmm....penat nyer arini...dr mlm td semalaman run MPI utk Final Year Project [fyp]...
mata letih, badan sakit.. tp aku cuba juga
utk mempertahankan puasa aku pd arini...insyaALLAH..
cayok aizan!! cayok aizan!!! =)
la ni masa utk merehatkan seketika minda aku nih.....

^
^
^
[ ** PostinG timE ** ]
^
^
^


today's topic :: PhoToShoP


ni adalah
hasil aku blaja sendirian berhad teknik2 yg ada dlm photoshop..
mgkin biasa pada yg mahir tp aku puas hati sbb aku blaja secara sendrian berhad....
lets we look the results....

*
**
***
****
*****
****
***
**
*


classic scene

happy ..... =D





dramatic scene.. =)

xpuas hati sbb gmbar atas tuh kecik... =)





vary techniques...




just want to make it more clear...


ok...cukup setakat ni jer...klu ada gmbr2 yg lawo pas diedit, aku akan post lg k....
i want to continue my fyp... huhuuhuuuuu....

3 comments:

  1. saudari dan saudari mawar sama2 cantik..hehe

    ReplyDelete
  2. iyalah saudari..
    saudari pon bersependapat..
    tidak syak lagik..

    ReplyDelete
  3. keyboardcabuk : syukran..syukran....
    bettYone : hang pon xlama lg cantik la tuh....ntah2 lg cantik berganda2 dr kami... =)

    ReplyDelete