hit me!!

Saturday, January 29, 2011

penuh emosi seketika.....

* mood ::   soooooo jealous!!!!!!

aku tau aku bukan kesayangan....namun aku cuba menjadi yang terbaik pada tahap ku ini.walaupon aku terasa dianaktirikan, aku pasrah.aku tetap berusaha menjadi yang terbaik. teringat kembali suatu ketika dahulu fakta yang pernah kamu ungkapkan bahawa dia kesayangan mu. tatacaramu pon cukup untuk menjelaskan segalanya. cuma faktamu itu menguatkan lagi telahanku. aku tau aku mampu berdiri dengan sendiri.. alhamdulillah, aku mampu berdikari sejak aku di menengah lagi. mampu aku masih perlukan perhatian, aku masih perlu kan kasih sayang yang seimbang.. kami sama jantina, tahap emosi pasti tiada beza... namun kamu membezakan ia..

apabila dia melebihi aku, pasti kamu berbangga... tapi apabila aku melebihi dia, sedaya upaya kamu membantu dia.. aku?? terkontang kanting bersendirian. alhamdulillah..masih ada yang sudi memberi kasih walaupon dia adalah orang luar... alhamdulilah, orang luar itu yang sudi menantiku selama 8 tahun untuk menjadi dari sebahagian hidupku. terima kasih sayangku untuk segalanya..........

Ya ALLAH...tingkatkan kesabaranku ini dalam menempuh ujian yang kau berikan padaku.. amin..~~

lagu ini yang mampu menenangkan aku di kala ini....








No comments:

Post a Comment