hit me!!

Friday, January 28, 2011

short note


berdebar-debar.......
aku pon xtau knp..
smlm berdebar2 juga.. tapi dengan alasan yang jelas..
dimana debaran tu xsepatut muncul..
gara2 si LC merah ...
akibatnya aku mengalami sedikit kemalangan semalam...

aku ok jer..cuma lutut cedera teruk gak la...
al'lillah, xpatah lagi...
side mirror pecah, cermin lampu pecah sket, kpala motor kena sagat dek jalan, ekzos pon sama kena sagat...huhuhuuu.. cacat sket la si BudakJahaT tu...naseb baek helmet penyelamat.kalau x, muka aku turut di sagat jalan tu..

al'lillah juga ketika kejadian tiada kenderaan di belakang aku... amin~~
kalau x, xtau la sbb aku jatuh kat jalan yg mana slalunya pemandu (termasuk aku) akan pecut dilaluan tu..
Al'lillah ALLAH SWT masih beri ku peluang untuk insaf...

itu hal semalam...arini, aku xtau lagi..tiada siapa dpt menduga..
harap segalanya berjalan dengan baik & lancar..amin~~



No comments:

Post a Comment