hit me!!

Monday, February 21, 2011

introoooo..

sempena majlis perkahwinan aku..
sedikit intro sebab aku belum pon convert gmbr dari camera & dalam ms yg sama, aku tggu gmbr dr photographer..huhuhuu..






layan.................






yang mengiring & menyambut pengantin..
si barongan..
tau ker?
orang jawa mesti tau pny!!!
(^_^)

 & the gang.
tau x apa dia??

^^
^^
^^
^^
^^
^^

ans::  next entry k.. (^_^)


persembahan silat dari junior2 aku..hehehee...
ada diantara diorang ni aku yang ajar..tp dah berabad lama dulu la..
stop diatas sebab2 yang tertentu..


 geng kecik aku..

my gang, bt arang.
hahaha....nampaknya adik bongsu dalam group ini yg kahwin dulu..
maaf ye wahai kekanda2 ku..seru sudah smp, jodoh sudah datang..
adikmu ini langkah bendul kalian dulu..hahaha..


1 comment:

  1. wahhhhh... ade barongan tu!
    ruginyer tak datang, tak dapat join kengkawan sumer! huhuhuuu.....
    -----------------------------------

    JOM bace kat Kate kate Kite! Terhegeh Hegeh Lah Korang Nih Kan?!

    ReplyDelete