hit me!!

Friday, July 20, 2012

Gangguan Emosi Di Petang Hari

“u boleh tolong draft drawing ni tak?”
“eh, I bukannya drafter…”

Ellow junior… saya ni senior awak. Engineer macam awak juga.
Taula kerja saya melepak je, kurang berkerja macam engineer lain tapi pernah ke awak nampak saya on autoCad kat PC saya??
Tak kisahlah kalau saya takde kerja, boleh je nak draft untuk awak tapi…..software autoCad pon tak install kat PC saya. Macamane saya nak draft untuk awak? Lagipon, company kita ada 2 drafter tau! Saya juga yang awak cari. *sigh*

Superior saya last day arini, sebab tu seminggu dua ni saya terlalu banyak melepak sebab…… 80% kerja saya datang dari superior saya! Superior baru? Pasti ada yang menggantikan tempat superior saya tapi Alhamdulillah sangat2 sebab superior baru ni tau yang saya tak suka dia *fullstop!*. Kalau dia bagi kerja? Tunggu saya free, baru buat kerja dia.. (^_^)

#Kejam? Nak report? Ada aku kisah??????
#Bukan saya seorang yang tak suka dia tapi hampir keseluruhan officemate saya memang tak suka dia.

**Saya bukanlah sempurna tapi cuba untuk tidak menyusahkan orang lain dengan kekurangan diri.


No comments:

Post a Comment