hit me!!

Monday, July 16, 2012

Kehidupan di pejabat


Asslamualaikum…. Selamat Pagi Isnin!!!!!
Ohayo Gozaimasu!!!

Wah..bersemangat tak? Hahahaa…
Mata dah nak hampir terlelap sebenarnya ni.. menghitung detik untuk hari2 mendatang yang membosankan! Huh!! *sigh*
My senior is resigned. Tunggu masa je dia nak pergi tapi exact masa tu tak tau bila sebab dia tak bagitau. Kemungkinan minggu ni dia last. 80% kerja yang saya dapat adalah datangnya dari dia. Bila dia takde, maka kemungkinan akan ada kerja & semakin banyak sebab orang yang akan menggantikan tempat dia tu lebih cerewet & banyak memerintah berbanding senior saya ni. *sigh again* 1 more thing, senior saya ni superb!! Super expert! Tanyala apa sahaja pasti dia akan fahamkan kita sebaik mungkin. Tapi si pengganti ni, mmmm…..no komen la.. (Nasib baik belum puasa, kalau tak, sia2 je puasa saya arini..huhuhuu..)

Jadi, saya & teman saya hanya menunggu saat pemerintahan Diktator baru… *sighhhhhhhhh….*

#Walaupon big boss buat adjustment gaji, ianya belum tentu dapat menjamin saya untuk bertahan di company ini..
Tetap mencari peluang untuk keluar dari company ni..


No comments:

Post a Comment