hit me!!

Wednesday, December 26, 2012

Hanya Kerana Bukan Kesayangan

Berusaha untuk menjadi yang terbaik
Berusaha mempersembahkan yang terbaik
Berusaha dalam mencari keredhaan NYA
Namun dugaan terus datang bertimpa-timpa........................

Astagfirullah al azim...
Aku pasrah ya ALLAH....

Hanya kerana aku bukan kesayangan....
Segala tingkah laku ku menjadi kesalahan
Hatta seribu kemaafan dipohon
Sebutir kesalahan tetap dijadikan sandaran
Ya ALLAH.. Hanya Engkau yang aku ada
Aku pasrah ya ALLAH
Walau dalam terpaksa.....

Aku redha ya ALLAH..
Sekiranya itu mampu menghapuskan dosa-dosa kecilku
Sekiranya pelangi yang Engkau janjikan dengan kehadiran hujan ini
Hanya Engkau yang tahu apa yang terbaik untukku
Bukan mereka diluar sana yang merasa berhak mengatur haluan hidupku

#  Berdiam diri adalah jalan yang terbaik dari melayan segala cacian & sinisan..


No comments:

Post a Comment