hit me!!

Friday, April 16, 2010

:: bagskaki's contest ::

|| sticky mode entry.. latest post?? please scroll down.. ||





BAGSKAKI......BAGSKAKI.....BAGSKAKI.....



















mmm....memang arini aku jadi promoter... unofficial promoter...hehehee...=)

so, kali ni aku nak promote blog ni...kepada para penggemar bag2 berjenama...yang xde idea nak beli kat mane, nak usha kat maner....& yang malas nak kua dari dari rumah menghadapi kesesakan lalu lintas, boleh la usha2 beg2 kat blog ni..

mmg khas utk kaki2 [penggemar] beg......

aper yang bestnyer mengenai blog ini?? blog ini menjual pelbagai jenis beg dr pelbagai jenama2 yang terkenal. [hopefully aku dapat beli salah satu beg yang dijual suatu hari nanti... =) ]..original made pulak tuh... xcaya???
ni gambar2 yang aku amik dari page dia...sekadar utk menunjukkan yang diorang pny barang original..












macam2 branded beg yang ada dijual kat blog ni....so, ini adalah diantara beg2 dijual kat blog ni...[gmbar ni pon aku amik dari page bagskaki.blogspot.com]...


















so, ini jaminan dari bagskaki.....





ragu2??? check their page k......!! (^_^)

ok, abis promoting..... sebenarnyer ini adalah requirement utk satu contest yang dianjurkan oleh Mom Bloggers Planet....korang nak tau contest aper?? meh usha kat sini....


i want this bag!!! heheee...... (^_^)
aku harap aku dapatla beg ni...huhuhuuu...






ok, dah review sgalanyer kan?? apa mcm marketing aku? ok x??? sila review kat bagskaki.blogspot.com pulak k.......

kerjasama anda amatlah dihargai.... (^_^)






No comments:

Post a Comment