hit me!!

Saturday, April 17, 2010

nak keje x???? JOM!!




details :::

program:: Malaysia Career & Training Fair (MCTF) 2010
date:: 16 -18 April 2010
location:: Exhibition Hall, Midvalley.
Time:: from 10 am


JOM kita p ramai2!!!! (^_^)
actually pagi semalam, around kol 10 pagi lagi dah smp MIDVALLEY..hehee..p dgn kak wid & mawar..lepak dulu p makan baru la kami serbu exhibition hall..ingatkan xramai orang lagik tp boleh tahanla.....huhuhuu..





that was what we looking for.. find a job!!! so, kami pusing dari hall 1 dulu...byk sangat company...kami bawa cuma 10 helai jer resume (-_-), mmg XCUKUP! naseb baek ada perkhidmatan fotostat percuma [tp hny 3 set jer!wang pon di xnak amik/terima klu kita minta fotostat lebih..huhuu..].so, sapa yang nak p tu, tolong bawa resume byk2 tau!




banyak company yang buka booth kat sana tp xbanyak company yang buat walk-in interview.. maybe limited space..adala juga beberapa company yang besar2 buat interview..so, mostly memang kena drop resume je la... mungkin hari ini, lagi banyak company yang buat walk-in interview..

kami berkesempatan untuk menjalani 1 walk-in interview...al'lillah...ada rezeki aku apabila dipanggil untuk temuduga yang kedua [2nd interview = umpana saringan yang ke2].. (^_^) [xsia2 menunggu sehingga 1.5 jam!] aku juga berdoa agar sahabat2 ku yang lain juga akan turut menyertai the second interview kelak pada isnin ni [19 april 2010] di bangi... =) klu dapat keje sama kan best!

so, sesiapa yang masih mencari kerja, p la midvalley.mana tau rezki korang pon mcm aku..[mana tau mulut aku masin arini..] (^_^)

kat midvalley jer! xjauh pon..bas ada, komuter pon ada! apa tggu lagik?? JOM!!!!




jadi, semoga berjaya yer wahai teman2 ku sekalian......!! insyaALLAH, ada usaha, adalah imbuhan...... =)

:: doakan kejayaan aku dalam menghadapi sesi temuduga yang ke2 pada isnin ini yea....aku berharap sangat untuk dapat kerja ini...


No comments:

Post a Comment