hit me!!

Friday, August 13, 2010

2nd Explanation...

Penjelasan ke2...
hehee..
macam report la pulak..huhuuu..

aper benda ni?


 cuba korang tengok betol2..ada nama aku x? eh,tau ker? aizan farhana tu la...then,status? estimator....hehee..ni la keje pertama aku lepas aku grad.eh, blom grad lagi la...baru abis blaja je..grad november nanti.. [xsabarnyer aku..uhhuhhuuu..] actually aku hny mohon sebagai parts clerk jer...orang kata cuma nak cari keje, sambil cari pengalaman, sambil kumpul duit buat konvo & kawen..kawen?? bila plak tuh? TBA (to be announce k...).hahaaa..bunyi mcm dah dekat jer...^_^ korang layan jer la.....

so, pengalaman yang menarik bl jadi estimator ini.estimator utk aper? utk motor insurance claim..hehee..so, saper2 yang ada keta keluaran TOYOTA & tinggal di kawasan sungai buloh, boleh la korang dtg ke toyota tepi jalan tu.. tapi janganla jumpa aku..heheee..xde la, klu korang nak renew roadtax ker, repair keta ker, baru leh jumpa aku. opss!! bukan utk servis keta yea... hehee..

Department BODY & PAINT baru jer beroperasi dari bulan 3 aritu...so, keadaan mencabar sbb masing2 tengah masih nak suaikan keadaan kat sini, nak arrange keadaan kat situ.everything is new la...need to setup everything....so far ok la...cuma ada brita yang xbest sket..huhuhuhuuu...

nanti la aku cerita....so, to be continue k...huhuh....








No comments:

Post a Comment