hit me!!

Tuesday, August 10, 2010

First Explanation...............

Penjelasan pertama....
waa...mcm aper jer bunyi nyer...


mesti korang pelik naper la aku nak cover2 gmbr diorg kan?
saja jer mau bikin surrperise... hehehee..
itu anak aku ker?comey x?
oppsss!! aku belom kawen lg la...


so.......???



aku dgn anak buah aku bersama pasangan mempelai iaitu paksu & maksu aku..  ^_^
congratulations for both of them!!
aku doakan agar kalian akan bahagia sehingga akhir hayat kalian...
amin.....



debaran menanti disaat akad dilafazkan....




bersama pengantin setelah selesai upacara pernikahan yang dilangsungkan di masjid terdekat..




disaat persandingan pada ahad, 6 june 2010..



sebahagian daripada keluarga pihak perempuan (keluargaku)...



juga bersama sebahagian daripada keluarga pihak perempuan...
(atukku, pakcik2 ku serta sepupu2 ku...)



dan ini??? sedikit drama yang sempat aku petik melalui kameraku..huhuuuu..


korang boleh tgk sendiri adegan ni dalam gambar diatas...hehehee..




anyway, congratulation again to my aunty!!
semoga tabah mengharungi liku2 di alam yang baru..(alam berkeluarga...heheee..)


#psst ::  congrates to my aunty sbb dah ada baby dlm perut dia...cepat?? advance kan??heheee.. jaga kandungan serta diri tu baik2 k...insyaALLAH segalanya akan berjalan dgn lancar....


No comments:

Post a Comment