hit me!!

Friday, August 13, 2010

its nothing without you......


huhu....rintihan hati  buat sambungan dari post yang ini....

al'hamdulillah, ALLAH SWT permudahkan aku dalam proses mencari pekerjaan. bermula dari sebagai admin clerk, then dioffer sebagai service advisor utk service department..offer datang within 2 months.. however, i was refused it... y? sbb aku sayang BODY & PAINT..! dengan executive aku yang baik (wlupon orang kata dia kedekut ilmu tapi tidak dengan aku!! mungkin sbb aku comel kot.hahaa..), environment yang terkawal lagi la...mmg aku sayang keje aku.. 

he teach me everything he can. he try to give me everything information that he have. until now, he was THE BEST TEACHER EVER for me...dia ajar aku byk benda... dia la yang berjaya ubah tabiat Selfish aku...aku x nafikan yang aku xsuka dgn kongsep TEAMWORK... but he was changed me! dia mengajar aku tentang teamwork..dia la executive aku, Md Ridhwan Md Dali..korang boleh nmpk nama dia kat senarai estimator tu...aku mengagungkan dia ker? xla.....cuma adore dgn cara dia....sebab dia juga, skrang ni aku telah dinaikkan pangkat sebagai service advisor kat department Body & Paint, within 3 months.. al'lillah..aku bersyukur tp..................... benda tu xbermakna bagi aku bl dia tiada......................





tanggal 12 Ogos 2010,aku dapat berita yang dia letak jawatan.. immediately, im being shocked!!! & hurt...sbb aku dapat tau dr bos, bukan dari dia. once bila aku dengar berita tu, aku lemah walaupon aku sudah dapat mengagak berita ini sejak 2 hari yang lepas...aku terasa aku hilang tempat bergantung.....dan disebabkan perkara itu aku dinaikkan pangkat.. aku xnak dinaikkan pangkat klu dia xde. tiada erti kenaikan pangkat aku bila dia tiada....masih belum cukup lagi ilmu yang mau aku "curi" dari dia. & suddenly, my responsible just increase!! ya ALLAH...mampu ker aku menghadapinye...aku sedar bahawa ENGKAU xkan turunkan ujian @ dugaan itu kiranya aku xmampu nak hadapi tp aku perlukan masa ya ALLAH...& bantula aku menghadapi dugaan MU ini...

to Md Ridhwan Md Dali, thanks for teaching me everything..but for me, its mean nothing when u are not around..."kaki" saya patah sebelah...nasib baik kak suria sudi menjadi tongkat saya.......& i think u already know yang sy mmg nak cr keje lain especially goverment. tp disebabkan abg la, sy hold dulu niat sy...& now, i'll make sure kak su can handle everything sebelum sy cari keje lain....i mean it..! its nothing when u r not around... i am used to be with u! abg wan kan abang sy...saya xkisah wlu pon abg slalu cakap "ko kan laki..."..





No comments:

Post a Comment