hit me!!

Friday, October 1, 2010

salah aku ker????


suatu hari di hari raya......

"meh tolong rasa, cukup masin, manis, cukup rasa tak?"
ok abah, sedap....!

"tolong buat air, ada tamu datang..."
ok ibu!!


air ko tumpah gula aper??!!!
tetiba adikku menemplak...
soto ni pon masin...

ha??!!
ternganga, terpinga2 seketika aku dibuatnye...
biasa aku rasa ok tp apasal arini??mmm...


ALAMAK!!!!!
Terlupa pulak deria aku yang 1 ni sudah kekurangan akibat jangkitan selsema..huhuhu..
kesannye???
pesakit kencing manis @ tetamu aku complaint yang air aku manis sangat.... 

CHOP!!
salah aku ker?
mana aku tau dia ada kencing manis...huhhuhuhuu.. (-_-)

"ok, dah xpayah rasa masakan lg..kuarantin utk seketika...orang tgh darah manis ni mmg akan masak terlebih garam..."
terus ibuku sound baik jer kat aku...


AIK!!! 
salah aku juga??
mmmmmmmmmm....

idung...idung.....
naper la ko diserang selsema sewaktu raya...
huhuu...  (-_-)


syawal 2010


No comments:

Post a Comment