hit me!!

Thursday, October 14, 2010

:: sepatu tinggi dan lagendanya ::


yea....80 km/h....
100 km/h..
peeewiittt........slow2....
skirt pendek....awek cun (mmm..xcun pon sebenarnye.)... skirt pendek je lebih...
wow!! tinggi nyer kasut.....


 


eleh, sama tinggi jer dengan kasut aku..[almaklum, orang xcukup inci, kenala pakai kasut yang tinggi2.. ;-) ]..
tapi, oppss!!! skirt xsama.. aku pakai baju kurung..kehabisan baju, tak tau nak pakai baju aper, makanya, aku sarunglah baju kurung je..hehee..



alamak, lampu merahla pulak...
dan turut bersama menantikan lampu isyarat bertukar warna adalah awek seksi tadi bersama pakwenye.. 
dan sudah semestinyer si jejaka yang membawa motor.
dan tatkala menanti pertukaran lampu isyarat,si jejaka sibuk mengusha aku...

kenapa bro? adala masalah ker??
[dalam hatiku je la]..hahhaa..

teruja melihat aku? mm...xkot..
atau sepatuku? mm... mana mungkin...
atau pon motosikal lagenda ku? ntahla...
haaa!! pasti teruja melihat kecomelan ku.....
hahahaaaa.......poyos!!!

tp aku rasa ye la....btol.................
dah la tinggi ngam2 5 kaki [ntah cukup ntah x..hahhaaa...], pasti kena pakai sepatu tinggi..okla, xtinggi mana pon , cuma 3 inci jer.. kemudian menunggang lagenda bersama rim 18 inci...pastu, dengan selamba p potong motor mamat & awek seksi tu... [ ingat boleh blah la tuh tp...]
akhirnya sangkut kat lampu merah ni...
x ke kantoi sudah....huhuhuuu...

xde la siapa nak marah tapi memang selalu terkena..
elok aku pecut motor2 yang aku rasa diorang lambat. so, masing2 tercabar agaknye, & bermulanya aksi cucuk mencucuk... aku? peduli hape!!! korang nak cucuk motor aku ker, nak langgar ker, suka hati korang la.....aku peduli hape!!!!
aku dah lambat nak p keje!!! 
aku sesat ni..!!! huhuhuuu...



so, agak2 kalau korang ada terjumpa mana2 minah rempit yang xpadan dengan kecik tapi pecut laju je, buat xtau je la....xpon korang hon la..nak angkat tangan pon boleh juga....hehehee...



PLUS



BECOME



COOL!!!!


No comments:

Post a Comment