hit me!!

Monday, October 25, 2010

aku bertukar jantina???

Minggu lepas lagi rakan sejawat aku bagitahu yang aku terlibat untuk "stock take" ujung bulan ni. so, td diorang ada bagi memo untuk senarai, aturcara program. waaa...macam program besar jer walhal sekadar stock take kat kilang je..huhuhuu..
so, ni antara memo yang telah aku edit. nak masuk semua, panjang sangat. cuma ada 1 perkara yang aku nak highlight kat sini. aper dia? cuba korang tengok aper yang aku bulatkan kat bawah tu..



nampak x? x nampak? ni ha, aku besarkan...
kalau xnampak juga, aku xleh buat apa la....



nampak x? MR AIZAN.

huhuhuhu...sejak bila pulak aku bertukar jantina?????? waaa................
mentang la2 aku sorang perempuan dikalangan rakan sejawat aku. so, korang nak assume aku ni lelaki? ini sudah x adil....hampeh betolla!!!! siot jer...


No comments:

Post a Comment