hit me!!

Thursday, October 14, 2010

maafkan aku...




tetiba pagi2 ni aku teringat akan janji2 yang pernah aku lontarkan pada orang sekelilingku...namun aku xberkesempatan untuk menunaikan lagi janji2 ku itu...maaf kan aku......

first : janji dgn makcik ku bahawa aku akan tolong ajar anak dia matematik utk pmr..
reason : sehari selepas aku berjanji, kaki aku mengalami kemalangan di ofis dimana ia membataskan pergerakan aku.. sebulan aku xdpt berjalan dgn sempurna..2 bulan aku terpaksa solat secara duduk.la ni pon lutut aku masih rasa goyang apabila aku berjalan apalagi naik tgga..huhuu...
rawatan : menunggu masa utk kelas fisioterapi hujung bulan ni...huhuuhu..
note :: maafkan angah yea wahai makcik ku, Rohani Jais. kesibukan kerja, puasa lagi, then raya, membataskan lagi masa ku untuk mengajar anakmu....huhuu..angah mendoakan yang terbaik buat anak cik roha... (^_^)

second : janjiku pada sepupuku bahawa aku akan mengajar dia tentang blog.. selok belok menghias blog.
reason : no point..xde masa agaknye...janji ku semanjak aku menjadi student di final year sehinggala aku sudah bekerja.
noted :: bl kamu free, msg je aku..insyaALLAH klu aku free, aku drop by p rumah kamu.. @ kamu lepak rumah aku pon xmenjadi masalah... cuma bnda ni aku sarankan agar tidak dirancang..huhuuuu....

munafik kah aku? hurmm.......
i'm really2 sorry..........  (-_-)




No comments:

Post a Comment