hit me!!

Monday, December 6, 2010

:: e n g a g e ::



11 JUNE 2010
tarikh keramat....heheheee...

pada tarikh ni, cukupla usiaku mencecah 25tahun...

 
sambutan turut diraikan oleh salah seorang sahabat makcik ku yang sanggup terbang dari Jepun... (^_^)

heheheee... dia datang pon secara kebetulan.dia ada trip rombongan bersama makcik aku ke sabah...tu yang dia datang awal untuk turut sama meraikan hari bersejarah aku.. & itula menjadi sebab aku menyambut hari bersejarah aku pada 11 Jun 2010 iaitu jumaat malam sabtu... keesokan harinya, makcik aku sekeluarga, nenek & atok aku serta awek jepon ni (kiko) berangkat ke sabah. flight kol 9 pagi..

eleh, sambut beday je, bersejarah ke??????

hehehee..dari title aku pon korang tau kan, bukan beday semata tapi turut meraikan hari pertunangan aku bersama si dia...heheee...


tanda diri sudah dimiliki...


gedik time..hehehee..
# sewaktu dalam bilik sebelum upacara berlangsung [menanti rombongan tiba]..


dengan lily.....


fara [left] & ain [right]...
# selepas majlis..lihatla cincin sudah tersarung di jari manisku... (^_^)



bersama si dia..  (^_^)
# harap jer umor dah banyak tp perangai...huhuhuu...


bersama makcik & ibuku..



gifted from my beloved frens...
thanks a lot guys!!!!
luv u all!!



kek aku yang sudah sedikit cacat..huhuuu..



hehee.... dapat imagine x bentuk kek tu??
tapi menara sudah dipotong..
# eh,ada menara ker?? mmm....

 

#maafla, lambat upload..ini pon al'lillah sbb diberi kesempatan olehNYA sebab pendrive yang sudah siap dicuci oleh mesin basuh masih boleh digunakan seperti biasa tanpa merosakkan sebarang data didalamnya termasuk gambar2 ini...  (^_^)
al'lillah.....


No comments:

Post a Comment