hit me!!

Thursday, December 9, 2010

khas buat si curang

 buat si curang?? macam pelik pulak tajuk aku kali ni..lalaaa~~
xpe, korang hayati dulu bait2 ragkap lagu ini.

LAGU PILIHAN
PENAKUT


wa....macam pilihan bersama pulak..heheee..
dah lama aku x update lagu-lagu Yuna ni..
almaklumla, bertukar tempat keje baru ni baru aku berpeluang 'mengupdate' Ipod aku.huhuu..
byk lagu terbaru Yuna yang menarik seperti Decorate & Gadis Semasa. Namun aku berkenan dengan lagu yang 1 ni...
mengingatkan aku pada zaman kejahatan aku..jahat ker aku???
hanya aku & DIA jer yang tahu..  *_^

by the way, just hope u all will enjoy with this song...

PENAKUT
By YUNA


Tak semua kau rencana kan berlaku
Mungkin nasib tak menyebelahi aku
Entah mengapa engkau yang aku cinta
Mungkin lebih baik kau ku lepas saja

Chorus
Oh ini tidak adil tidak adil baginya
Oh ini tidak adil tidak adil bagiku
Oh ini tidak adil
Untuk kau bertanya jika
Ku mencintaimu juga
Tidak adil tidak adil baginya

Kau tak pernah cuba memahami aku
Cinta kau ucap xpernah engkau tunjuk
Dan bila tiba saat ku kehilangan
Beban yang tak pernah kau cuba ringankan

Ulang Chorus
Bukan milikku

Dan aku memang penakut
Mengakui cinta kepadamu
Seribu kali ku cuba ucapkan
Bila bersamamu Kau bukan milikku
 Dan engkau pun tahu Kau bukan milikku

# amatla sesuai ditujukan kepada mereka2 yang curang.. dalami kembali lirik lagu ini..
eh, aku pernah curang ker??  OPPSSS!!!!!!! aku ker??


No comments:

Post a Comment