hit me!!

Tuesday, December 7, 2010

It Is My Day!!!!!


al'lillah... sabar juga kalian menanti kehadiran entri ini...
actually rentetan dari kisah aku bercuti jumaat hari itu.. [check it here..]
jumaat itu aku bercuti sebab mahu mengambil jubah untuk konvo ku nanti iaitu berlangsung pada sidang ke-14 bersamaan 04/12/2010 di Dewan Sri Budiman UiTM, Shah Alam..

konvokesyen kali kedua yang aku hadiri [diploma untuk kali yang pertama], jadi aku skip untuk menghadiri majlis raptai..hehee..

maka, aku menggagahkan diri bangun seawal 6.30 pagi untuk bersiap [sebab aku merehatkan mata ku seawal 3pagi sebab menyiapkan jahitan pada selendangku walaupon jahitan itu tidak kelihatan pada hari konvoku itu]..setelah bersiap, bermula 7.00pagi aku mula 'menconteng' mukaku sendiri dan inilah hasilnya.. [kecuali bulu mata. aku failed memakai nya..lalalaaa...
& berjaya dengan bantuan adikku...heheee..] akhirnya....... (^_^)

the result..okla dari aku bayar mahal2... (^_^)
puas hati sebab mengeluarkan modal yang minima iaitu membeli aksesori tambahan sahaja..


posing dulu sebelum berangkat..
# ayah ku yang tidak dapat turut serta disebabkan kesihatan yang tidak mengizinkan. oleh itu kami sempat berposing dulu sebelum berangkat...







ini adikku ok, bukan kakak ku...
dia lagi besa???

# inilah bukti kasih sayang kakak yag sanggup berkorban termasuk mkn minum sehingga badan kakak lagi kecik dari si adik...lalalaaa....



bersama incik tunang... heheee..



setelah selesai upacara..
bunga pemberian ibu serta incik tunang...
# thanks a lot....
love it!!!!




hanya air pancut kecik ni jer yang sempat diabadikan dalam gambr sebab kesuntukan waktu..






jamuan petang



setelah jubah dipulangkan..
[on the way pulang]



balik time setelah penat seharian meronda..



erin, si jurukamera..
# gambar xcantik?? tangan dia ni x dibedung la tu...lalaaaa....



No comments:

Post a Comment