hit me!!

Thursday, February 21, 2013

My Route

Assalamualaikum.. Selamat pagi..
Arini saya cuma nak kongsi perjalanan saya ke tempat keje...


Inilah yg perlu saya lalui tiap hari.. Pegi je pon dah 49.1 km. jadi, bermaksud, setiap hari saya akan travel 100km untuk mencari rezeki....alhamdulillah.. masih ada rezeki saya tapi cukupla 2.5tahun saya laluinya tiap hari.. saya dah letih.. dengan 2 orang lagi anak.. bukan mengeluh tapi berharap rezeki lain.. insyaALLAH, rezeki anak tu sentiasa ada.. (^_^)

# mencari keje yg dekat sket..... demi kebahagiaan, kesejahteraan keluarga, anak2 & kesihatan/keselamatan diri sendiri.. yela, saya kan rider..
# rider pon amik masa sejam perjalanan, apatah lagi kalau driver.. + jammed lagi.. (-_-)
# awaiting to convert status from rider to biker.. can it be?? Mmm.. if I get enough inch.. huhuhu..

No comments:

Post a Comment