hit me!!

Friday, February 22, 2013

Kepala baru...

Assalamualaikum...
Selamat pagi jumaat..

Arini kita bertukar kepala..Yea... meh kita tukar2 kepala..hehee.. kalau la kepala ni senang ditukar ganti, alamat binasala dunia ni. Yela, orang akan bertukar kepala untuk lakukan kejahatan. Takkan buat baik nak tukar kepala kan?? Mesti nak tayang kat orang bila buat baik kan?? ~hakikat...




Saya selalu tukar kepala.. tapi kepala blog..hehehe.. new header yg more simplest.. Dengan visi baru dimana blog ini akan berkisar tentang kehidupan saya untuk tatapan anak2 saya apabila saya tiada di bumi ini kelak... hasil nukilan dari saya belajar sehinggala ke kehidupan berumahtangga. Dari bujang sehinggala beranak-pinak, insyaALLAH sampai bercucu.. Harap korang tak bosan membaca curahan hati saya.. (^_^)

# segala suka duka akan dikongsi disini...

No comments:

Post a Comment