hit me!!

Thursday, November 18, 2010

konsert tanpa dirancang!

yo..yo..yo...
lalalalaaaa......



huhuu...mcm2 muzik dalam perut ni...
memulas2...mcm kena gastrik tp makan dah overloaded...
dari jam 9.00 pagi tadi...
dah la bangun awal pagi td rasa seram sejuk, sakit tekak, selsema, nak demam. relakan diri p keje jugak.sampai ofis pulak sakit perut...dugaan betol..
time memulas...perghhh...xleh  buat aper....!
tp xnak kua... sembelit kah daku?? huhuuu...



kelihatan menyelerakan x?
Secret Recipe Macadamia...
 benda ni yang membuatkan perut aku buat konsert dari pagi tadi sampai la ni x henti2!
[salah satu punca..punca lain aku mkn byk sgt kot..huuhuu.. ]

aku salah seorang LACTOSE INTOLERANCE.. ape tu? bahasa pasar nye orang yang allergic susu..lactose yang ada dalam susu tu xjumpa kawan kat dalam perut aku..kira perut aku ni kurang geng lactose..sebab tu lactose2 ni 'mengamuk'...hhuhuu..nak tau details, klik sini..


jadi, kek macadamia tu diperbuat dari cokelat putih + butter.. kedua2 nya ada susu...solid susu! masa telan tu memang xterasa.tekak rasa sedap tp hasilnye, perut aku buat konsert tanpa dirancang...huhuhu....

so, tadi jumpa doc, dia cuma bg ubat biasa je..buscopan, bisacodyl, MMT, bena+piriton & Vitamin C. siap provide MC untuk esok lagi sbb doc suh aku makan bisacodyl mlm ni dimana segala konsert dalam perut aku akan dilupuskan secara berperingkat...so, takut aku x bermaya, maka dia sudah siapkan 1 MC untuk ku...lalalaaa... [itupon kalau aku guna la..]

so, tunggu keputusan esok k... kalau aku larat, aku datang keje la...


No comments:

Post a Comment