hit me!!

Tuesday, November 9, 2010

rehatkan minda seketika...







banyak nyer keje kat ofis ni.. minggu lepas langsung xde keje sampai aku boleh bersihkan email aku yang beriban tu... minggu ni banyak keje sampai sakit kepala..huhuhu...
kat rumah pon xmenang tangan...kenduri lagi 3bulan jer....


ha...?? 3 bulan jer...tetiba aku rasa takut...
boleh ker aku hadapi?
huhuuu..

sambil2 buat keje kat ofis ni, aku pon sumbat telinga aku dengan lagu2 maher zain....tenang seket kepala aku..


maher zain......si hensem ni..aku baru dengar lagu2 dia..
ketinggalan zaman? hehehee...ye,itu aku..
aku cuma dengar ipod, bukannyer radio, sebab tu aku x update sangat...huhuuu..
& last week dengar dia nyanyi kat melodi, jatuh sayang terus aku kat dia...hahaaa..
naseb baik dah kawen... (^_^)

best lagu dia...tenang!
ooo maher zain....  *angau*



No comments:

Post a Comment