hit me!!

Wednesday, November 3, 2010

rentetan 15713


ingat x post aku semalam?
ala...yang pasal 15713 email dalam mail sampah aku tuh...huhuu..
cuba bayangkan sekiranya email tu keluar macam gambar kat bawah ni....


tido atas surat la gayanya...heheee...
TAPI....itu kisah semalam...
kisah arini berbeza pulak... (^_^)
aku berjaya membersihkan sampah2 dalam mail aku tuh...
YAHOOOOOO!!!!!!!!!!!!!

tara...............
inilah hasilnya...

232 je yang tinggal. itu pon banyak email dr makcik aku..hehee......

#xde keje lagi ker utk aku arini? xyah bagila...hehee....
harap2 bos pon xmasuk... (^_^)
boleh aku memeriksa mail aku yang lain pulak....
aku ada 4 mail lagi yang perlu diperiksa..huhuhuuu..
tolak 2 mail la sebab 2 mail dibawah kelolaan enGoogle tu selalu aku update!

No comments:

Post a Comment