hit me!!

Thursday, January 14, 2010

~~ :: G H E M O O O K :: ~~


gemok
fatty
chubby
montel
itula aku...
aku pernah post psl yg aku gemok kat sini tp aku post skali lagi psl kegemukan aku sbb kwn aku xcaya...
ni aku bg gmbr yg terbaru k....
actually aku xleh nak upload gmbr kat fecbuk diatas sbb yg tertentu..jadi aku amik alternatif utk mengupload gmbr aku dlm blog utk mempercayakan kwn aku ttg kegemukan aku ni....
so,tgk puas2 ea........... (^_^)
eh, aper kaitan gmbr ni dgn aku pny gemuk???
actually gmbr ni aku amik ms aku p melawat ladang teh kat cameron new year aritu..
chantek kan??? tp xdpt amik gmbr dekat2..
lain kali p dgn Abg B la..leh jln2 smp kat tepi air terjun tu skali.. ;-)


ni ha budak gemok.....

xclear lg???
full pose dr aku... gemok x???
huhuhuuuu....
[ besa nyer perut aku...mengandung aper??? actually ada glove kat dlm poket kangaroo tu..lalalaaa...~~~~ ]
maner glove nyer??? tgk kat gmbr kat
sini...tgk kat tgn aku k..






skali pandang mmg nmpak mcm aku mengandung...
mmm..mcm ni ke klu aku mengandung kelak???
comel juga.... ahakkss!!!






ni?? adakah muka anak aku akan seperti ini???

hehehee...kan ada muka aku tu..
seiras kan?? =)
ni anak buah aku la..
muhammad hafidzie hani bin hanafi



:: puas hati x tgk gmbr gemok aku tu???
ntah bl la aku nak kurus...
::: sedang membiasakan diri memperbykkan meminum air 0 setelah asyik minum air manis..
tp xmenjadi... cpt sgt pitam..hhuhuuu..
ke ada sesuatu disebaliknyer?? huhhuuu...







2 comments: