hit me!!

Tuesday, January 12, 2010

:: bloggers = one community ::


tersentuh hati tatkala membaca nukilan en. Megat tentang Tangisan Aku, Isteri Dan Anak-anak..rasa terpanggil utk membantu insan2 yg memerlukan tnp mengira pertalian yang ada...

dia yg baru aku kenali beberapa minit yg lepas bukanla sesiapa dlm hidupku tapi atas rasa tanggungjawab sebagai insan yg digalakkan utk mambantu antara satu sama lain, dgn rasa berbesar hati aku cuba membantu dia setakat yg aku mampu..

blog adalah dunia baruku, hidup baru, tempat aku memperluaskan kenalan serta pengetahuanku..

jadi, bagi aku, kita sebagai satu komuniti, satu keluarga yang dipanggil Bloggers wajar utk kita membantu sahabat/jiran blog kita dikala mereka memerlukan pertolongan kita....
mungkin aper yg kita bakal sumbangkan bukanla sesuatu yg amat tggi nilainya namun sekurang2nyer kita dapat mengurangkan sedikit bebanan yang dia tanggung. dan dgn hasil yg sedikit dari kita semua insyaALLAH mampu memberi semangat dia utk menghadapi segala cabaran & dugaan yg diberikan olehNYA sekaligus mungkin dapat menyelesaikan masalah dia...


:: detail info, see Bloggers-We Care



No comments:

Post a Comment