hit me!!

Monday, January 4, 2010

~~ babling....~~


hye guys.....
lamer sungguh daku tidak blogging..huhuhuuu....

stay kat kampong ni agak memalaskan diriku utk menjejakkan kaki ke cc, utk memblog..huhuhuuu.....

tambahan pula cuti panjang dihujung mggu....

cuti krismas daku bersama family botak p berkelah ker ulu yam.. balik hari jer....

cuti tahun baru plak family aku p cameron highlands... =)




agak ramai yg join...
atuk,nenek, aunties, uncles, cousins, nephews & my family.....
8 keta trip dr ijok, then 1 kta dr kedah, 1 keta lg tggu kat cameron... ramai kan?
huhuuuuu.....
agak bercuti panjang, kitorg smpat lg p Hot Spring Sg. Klah... =)


nak dijadikan citer, byk sgt yg aku mkn, mlm sblm hari keberangkatan pulang, aku terkena cirit birit... aduhhh..!!!!!
sepanjang perjalanan pulang aku xbrani nak mkn sbb takut perut aku buat hal...
+ jln yg cameron yg mcm tuh, lg aku giler jadinyer..huhuhuuu.....
apalg, cirit birit x ok lg, perut bertabah2 angin...
aku minum eno 2-3 peket pon xjalan2 juga...
akhirnye, angin naik kepala, aku muntah2....huhuuuu....


yg xboleh bla, smp ijok balik pon aku mabok2 lagi...huhuhuuu..
selepas aku tercirit 2x, muntah 3x dalam masa 3 jam, aku amik keputusan p jmp doc [ tu pon terpaksa tggu kepulangan botak yg asyik memancing..huhuhuuu.. ]

"ha, naper aizan?" dr. Khadif
"mabokla doc.." me
"awak mengandung aper?" dr.Khadif
sengal...[dlm hati..]
"xla doc, sy br balik berjalan"...

dipendak kan cite, doc pon bg la ubat... adala 4 ubat [maxolan, charcoal, stemetil, 1 lg lupa la.. =)] + ORS 4 peket....

" jgn lupa bc bismillah sblm mkn tu..... awak x baca bismillah, sbb tu masuk angin..." dr. Khadif
hampeh la doc ni....[dlm hati je la...]


arini keadaan semakin ok...tp masih lemah membuatkan aku mcm malas nak balik shah alam.. huhuhuuu..
nak check jadual pon, jadual blom kua...system asyik down/error jer... aku pon xpaham dgn uitm nih.....
nak jadi world class university kunun...tp hampeh!!!




:: nanti aku update gmbr2 aku p trip k......
bl aku dah pulang ke shah alam... =)


No comments:

Post a Comment