hit me!!

Saturday, January 23, 2010

~~ :: new year vacation :: ~~


new aritu...
dah lama???
aku xkisah sbb blog ni umpana album bergerak aku...hehehee... =)
so, aritu aku ada bgtau yg aku p cameron kan?ni diantara gmbr2 aku & family kat cameron....actually xbest sgt amik gmbr sbb ari ujan kat saner...bayangkanla bl cameron highland ujan...kesejukan seh...........



persinggahan pertama :: Hot Spring sg.Klah

best sgt kat sini...best bl part dpt rendam kat air panas that more than 43 deg...pastu rasa bdn sihat walafiat, berstamina sbb dgn lemak2 aku yg berlebihan ni sebenarnya mampu membuatkan aku pancit apabila naikturun tgga 3tingkat berulangkali..tp al'lillah, berkat rendam air panas... seriously, bdn rasa ringan.....
pla sana.... best............
:: klu p sana, jgn lupa br telor mentah skali tau,,rebus kat sana..best!!!!



cpt apish, keja angah........ hehehee...
ni la anak buah aku yg lasak + xmkn saman...



makan time.... =)
cuba teka kat mana kami lepak???


*
**
***
****
*****

hehehee......


parking keta pon jadila....
lalalalalalaaaa...~~~~




cuba tgk kat tgn apish, comelkan......
ni umie la yg belikan utk apish... =)







kat bwh ni diantara game show yg makcik aku organize....
really have fun.....
guys, aku cadangkan korang buatla family trip at least annualy..... =)


:: game : masukkan air dlm botol ::



come on uncle adam....... =)
group aku kalah..huhuhuuu...



:: game : tiup belon utk kanak2 ::


hani dgn poyonyer meniup belon...bukan belon yg mengembang tp pipi dia yg kembang...heheheeeee......



:: game : bw bola pingpong guna sudu ::

*ramai yg main tpu apabila menyendal bola tu dgn idung diorg terutama uncle adam...siot jer...taula idung dia tggi... dapat idung pesek mcm aku, haru....






:: game : bola beracun ::


si gemok....
lalalalaaa...~~~~
[ baju ijau juga..kah kah kah.... ;-) ]



waaa.... nenek aku pon main gak...
chaiyok...chaiyok...chaiyok...




mengecohkan kuartes bomba di pagi hari...hehehee...
maaf yer para keluarga yg tggl kat kuartes bomba ringlet, cameron.. =)



:: game : throw the ballons ::



abis lencun padang bomba nih.... ;-)


:: game : makan tomato comel :


sedap tp mulut aku agak kecik utk mengunyah utk masa yg terpantas... =)


:: game : baling dart ::


penat jer urusetia sediakan papan tp dart tu tetap berkenan kat dinding juga....
melekat plak tu... hehehee..


c the queue for throwing the dart.. =)



so, best x???
u need have this at least once for ur whole life......
hubungan kekeluargaan tu makin erat....... =)



No comments:

Post a Comment