hit me!!

Monday, December 28, 2009

birthday.....

happy birthday to u...
happy birthday to u...
happy birthday to u pja....
happy birthday to u.....



happy birthday pja...
who she is? she here [ http://merahjamboo.blogspot.com ]....

dia yg aku kenali melalui blognye...
beliau seorang yg sederhana, cantik, baik hati dan penuh inspirasi..[ ntah kenapa akhir2 ini aku semakin mahir berkata2 dan banyak plak berbicara.. huhuhuuu..]

walaupon umumnye aku terlewat utk wish kat dia [diatas masalah teknikal = actually aku kat kampong, xslalu p cc =( ] tp aku tetap nak wish juga... =)

wlupon farhana hny mampu memberikan secara maya, im still want to give it to u dear...
mungkin suatu hari nanti pja berpeluang mkn yg real pny wlupon sebijik mcm ni la... =)



for u pja.... =)

farhana doakan agar pja terus tabah mengharungi kehidupan yg semakin mencabar ini terutamanya apabila terpaksa menanggungnye bersendirian.. wlu mcmaner pon kita keseorangan, ingatla bahawa DIA sentiasa disisi kita...
hanya DIA yg tahu aper yg terbaik utk kita... =)




No comments:

Post a Comment