hit me!!

Friday, December 18, 2009

~~ Sejam Bersama Puan Ray ~~







Rachel Ray? Ada yg xkenal dia ni x? Bagi aku dia adalah pengacara yg very5 sempoi..! mmg aku tabik kat dia la…… ni dia……
Mrs. RR

Comey kan?? =) dulu aku suka tgk rancangan Martha Stewart. Y? sbb rancangan dia merangkumi semua aspect dari memasak, menanam, borak bersama personaliti, dan mcm2 lg la… tp bl aku ‘jmp’ Mrs. Ray ni, aku tejatuh hati pada dia plak… dah la comel, sempoi, slumber dan kegemaran dia adalah makanan… =) jadi, sudah tentu setiap rancangan dia pasti ada bahagian memasak [ inila sbb utama aku suka tgk rancangan dia..aku suka masak.. =) ]. Dia juga ada bercerita ttg2 yg lain, berbicara bersama selebriti, bercerita ttg fesyen, ada game show dan mcm2 lagi la..aper yg aku suka ttg rancangan dia sbb rancangan dia ni ‘hidup’. She is very cool person. Bl ms dia nak gelak, ketawa, dia akan gelak tanpa cover2. Kita tgk dia pon dah rasa happy.. =)

martha stewart
Baru2 ni [rancangan kat Malaysia la…kat tmpt dia aku xtau abad bila plak… =) ], dia ada menjemput Pn. Mariah Carey utk talk show dia. Dia dan penonton rancangan dia yg kat studio tu excited sgt2…yela, pn. Carey yg dtg, saper xsuka… aku tgk pon rasa teruja la gak…… pada asalnyer la……………
Pn. Ray ada tunjuk la beberapa gmbr Pn. Carey ni..dr gmbr2 tu aku tgk Pn. Carey sempoi la gak..bl dia senyum/gelak Nampak seikhlasnyer la…[ mcm gmbr kat bwh tu... ]. tp kat rancangan Pn.Ray tu, muka dia ketat semacm. jgn ckp nak gelak/ketawa, nak berborak pon mcm cover2…jln pon mcm lain mcm jer…skirt ketat sgt kot… pasal muka dia tu, xtau la klu muka dia br menjalani proses ‘anti-penuaan’.. yela, nak ckp, gelak pon kaber2..mcm tahan sakit pon ada gak….. tp nasib baek pengacara dia Pn. Ray…Pn.Ray mampu membuat Pn. Carey ni gelak dan nampak enjoy sket la…

Puan Carey

Yela, ada yg satu part ni… Pn. Carey ada bgtau Pn. Ray yg dia akan buat party tp dia xjemput Pn. Ray pon… pastu bl kelihatan Pn. Carey ni mula selesa dan kagum dgn sikap sempoi Pn. Ray ni, br dia ajak Pn. Ray ni p party dia tu…. Klu dia nak rs curiga @ take time nak ‘selesa’ dgn org pon, jgnla men’spoil’kan rancangan org… jadila talam dua muka skejap… talam dua muka utk kebaikan org lain xpe… ni mcm sajer nak hancuskan rancangan org lain…
Jadi Aku mmg tabik la samer Pn. Ray..makin aku jatuh hati dgn dia……….. =)

N, ada 1 bnda yg menarik ttg Pn.Ray ni..peminat dia juga dikalangan cipanzi.. jgnla berfikiran yg aku samakan peminat Pn. Ray ni dgn cipanzi tp aku nak mengujakan korang semua yg Pn. Ray ni bukan sahaja mampu menarik perhatian peminat dia dikalangan manusia tp juga dikalangan haiwan…. Anyway, saper2 nak tgk rancangan Pn. Ray ni, buka la NTV7 setiap hari jam 1100... adakala ulangan jam 2330….. selamat berhibur….. =)

Racheal Ray


No comments:

Post a Comment