hit me!!

Sunday, December 13, 2009

and again... a contest... =D [ SWEET TREAT Giveaway ]


contest...contest...contest.....

and contest again......
keje aku la ni masuk contest plak....
ramai plak yg anjurkan contest ujung2 tahun ni... =)
aku berminat nak join nih sbb aku suka dgn giveaway dia....comel... =D
n bl tgk kad2 yg telah dihasilkan, aku rasa nak buat mcm tu juga... ;-)
great idea, superb of creativity....
i like it!!!!!


syarat peraduan ::

1. jadi kawan (follower) saya jika anda belum jadi lagi. ;p [ done ]
2. buat post di blog anda tentang giveaway ni. sertakan gambar hadiah giveaway [ shown below ] dan
link untuk ke blog saya ni. [ done ]
3. tinggalkan komen di post ini menyatakan anda dah buat semua diatas
(sertakan link anda). [ done ]




[BONUS: sertakan 1 gambar kad rekaan saya yang anda paling suka dan anda akan dapat 2 penyertaan,ini terpulang jika anda nak,taknak pun tak ape =)]

so, for me, i like this creation of card... y???
sbb i suka kek kat dlm kad tuh... =) n the colour, nice combination... =)
simple but sweet.... ;-)


.::. klu ada yg terkurang, bgtau ea... =)


2 comments:

  1. suri lmbat response.... yup, byk sgt contest akhir tahun ni..... teringin gak nak buat contest tp xde idea.. =)

    ReplyDelete