hit me!!

Thursday, December 3, 2009

~~ [ M.E.L.A.K.A ] ~~

hyee................
lamernyer xblogging....... huhuhuuuu...
arini aku nak post 1 bnda..
klu aku post mmg berlambak gambaq..aku kan kaki bergambar...lalalalalaaa..~~~~
kali ni aku nak post gmbar p melaka baru2 nih... =)
semoga terhibur... [poyo nyer...]

location :: dlm lori, atas highway, sekitar melaka
date :: 26 & 29 nov 2009

naper aku p melaka?
kan aku tgh cuti, jadi nak menghilang kan kebosanan aku, aku pon ikut abg botak aku p melaka...sajer buang2 masa.. =)
pastu naik lori lak tu...xkisah wlupon 3jam dok atas lori tuh...dgn buah hati kan...heheheeee...
actually ramai yg xpercaya/terkezut bl aku ckp aku nak p melaka naik lori...
'bia btol minah nih...'
ye la, aku tau xramai girl kat lua saner yg sanggup naik lori tp 'aizan xkisah'... =)
so, aku post gmbr ni sbg bukti yg aku mmg xkisah klu naik lori.. =)
best aper naik lori...cubala korang rasa wlu skali....

knp?

:: sbb lori tggi..
:: stakat nak buat keje jahat [himpit-menghimpit] tarak hal la... ;-)
:: slow [btol2 menikmati pemandangan la..]
.:. kan jauh perjalanan luas pengalaman.....
.:. nikmati perjalanan tingkatkan pengetahuan kurangkan tekanan perasaan... huhuhuuu...


3 hari tau sbnarnyer aku ikut abg botak.. 24,26 & 29 nov...
balik hari..[ulang alik lor..]
penat?
boleh tahan la... aku mmg tgh nak lasak kan bdn aku nih..
preparation utk keje nanti..bidang aku kan dimonopoli lelaki. jadi aku kena prepare bdn[stamina] aku utk seiring dgn depa..fight susah kot, utk seiring, insyaALLAH.... =)

byk lak aku bebel....
jom la tgk pics yg aku dah amik nih... =)

have fun...


::::: 2nd day :::::


haku yg ghemokkk!!!!


in the lorry.. besh!!!!!!!


muka maintain jer.....
cover macho la bro... ;-)






skali....
huuuuaarrggghhhhh...........
hurrmmmm...
baru nak p kut, bukan otw balik..huhuuuu...




hoyyeeaay..... dapat kipas free...
kami lalu tol jln duta, then pihak cimb sudi menaja 2 ketol kipas & 2 ketol suratkaba..

botak :: xyah kita beli suratkaba lg.. =)


menghilangkan mengantuk...
ciannye dia letih...
klu la aku leh bawa lori.. =x


otw balik kl... perrgghhhh....
jammed teruk giler!!!!
hahahaaaa....padan muka...
nasib baik bukan lane kami.. =)
xde xcident pon...biasala..
raya haji, masing2 sibuk nak balik kg....
aku jer sibuk berjalan dgn abg botak.. lalalaaaa..~~~~

***
***
***
***
***

::::: 3rd day :::::


time dah smp tmpt keje abg botak...

location :: new jusco melaka [nearest tesco melaka & melaka sentral]


ah lok @ botak's supervisor :: nanti r..u ajak ad bw u p jln2 kat pantai..kasi pusing 1 round..
[kata ah lok kpd ku..]
ad @ botak :: saya mau pigi a'famosa la lok...
ah lok @ botak's supervisor :: okey2...
aku :: [hny mampu tersenyum...] =D


taraaa....eh, blom smp g...
time ni tgh pening nak cari a'famosa... huhuuuu...

samseng kg pinang sebatang..huhuuuu..
cuma dlm gmbr ni berkepala botak... =)


tercapai juga hajat abg botak nak naik beca... =)
p mane? p a'famosa la... =)


nah pak, ini tipnya......
eh, melayu la, bukan indon.. =)


dalam kota keriangan...eh, kota a'famosa la... =)
[self-timer]
xde saper sudi amik gmbr kami..huhuuu...
[sbrnyer kami malu nak minta tolon org lain.. =) ]


klaka aku tgk abg botak time ni...
skali pndg mcm budak-budak da.... heheheeee........


view from the top.....


at the top.. =)


tepi a'famosa..


dpn a'famosa..




candid... =p


xpro btol la cameraman nie...
tgn xbedung.... heheheee....


at the top.....


in front of a'famosa..




nak naik tp xsempat...dah kol 5, kena balik kl..huhhuuuu.... =(
so, amik gmbr dgn bnda ni pon kira ok la... =)

abg botak :: lainkali kita naik yea sayang.... =)
aku :: =(


otw balik, dalam lori...
ni namernyer btol2 xde keje... =)


abg botak hyn mampu geleng kepala jer tgk aksi aku...
ye la, gmbr signboard pon nak amik gak....
haku peduli haper...lalalaaaa....~~~ ;-)


hoyeayy... sempat pon amik....
[sedangkan lebih 6 x aku lalu dpn bnda ni... =D ]

otw pulang.....
[gmbr ghemok aku lg..huhuuuu...]





muka tensen sbnrnyer + letih..


hilangkan tekanan jiwa... heheee.... =)

sebelumnye aku sibuk amik gmbr,gelakkan org,, time nih, terkena batang hidung sendiri...huhhuuuuu..
traffic jammed....

al'lillah xteruk maner...hny teruk kat highway jer....
masuk kl, jln clear... =)

duration ::: 4hours... huhuuuu...
naik lori kan..kira orait la tu... ;-)


lihatla kenderaanS dibelakang kami...
byknyer......





ni lak kat depan..

gmbr stakat ni jer....
harap kalian terhibur.. heheee...

ni pon stop lps abg botak marah aku...huhuhuuuu...
yela, asyik bergambo jer..... =)
baru dia tau awek dia nih giler bergambor... heheee...



No comments:

Post a Comment