hit me!!

Thursday, March 11, 2010

~~ :: d BOMB photo contest :: ~~


[ sticky mode.. for the latest post scroll down pls... ]

:: MORE CONTEST ::


[click here for more info]


Syarat-syarat nye:

  • Kowang mesti ada blog.. tak kire la hosting sendri or pe2.. n pastikan anda rakyat Malaysia yang duduk di malaysia.. hehe * adiah kowang safety ckit n cepat sampai..lagi pun mahal bayar duit pos.. hehehe
[ done ]

  • Amek link I[cik aien] n add kat dashboard kowang.. *ni untuk kowang senang tengok update contest ni t.. lepas contest I ni abez,nak buang link i pun xpe..i phm..
[ done ]

  • Sila copy banner kat atas tu dulu, letak kat bahgian mana2 dalam blog kowang.. yang mudah i tengok..npasang kan link blog I ni ok..*dah abez contest, kowang nak buang banner tu pun xpe.. =) i phm
[ done ]

  • Buat satu posting sticky mode untuk contest ni..kat situ letak photo D`bomb kowang n penuh kan ayat ni..



SAYA RASA PHOTO SAYA PATUT MENANG KERANA…………………………..


.......... keterujaanku terhadap motosikal berkuasa tinggi telah menidak pedulikan tentang kecomelan saiz badanku utk menunggang motosikal ini..sungguh kecik kelihatannya di atas moto besar ini namun tidak ku peduli walaupon aku hny memakai pakaian sukan serta glove yang langsung xsesuai dipakai utk menunggang motosikal berkuasa tinggi ini.... aku lah minah rempit yang sejati...lalalaaa...~~~


:: mari...saper2 yg berminat & berani mahu memboncengku...... ;-)

  • Lagi 1, bagi tahu I kowang dapat tahu contest ni dari sape n link kan blog dowang..
SAYA TAHU CONTEST NI DARI... * ni sebab, aien nak setiap owang yang join contest aien adalah promoter contest aien.. de hadiah misteri untuk kowang yang tergoda n menjoin contest ni dari blog kowang.. hehe

saya tahu contest ni dari penjelajahan saya secara blogwalking sehingga bertemu blog cik AIEN... =)

  • email kan link blog entry contest ni kat pinkshoes_yura@yahoo.com.. *utk mengelakkan terlpas pandang.. tq
[ done ]

  • Dah siap semua,sila tinggal kan link kowang kat cni ok.. tq!.
[ done ]








3 comments: