hit me!!

Wednesday, March 3, 2010

~~ 'dah namanyer pon haiwan......' ~~

[entry yg tiada gmbr ]

haiwan peliharaan roomate aku dan pon beranak... baru je sat td..around 8pm... so, mmg kitorg xkacaula sbb aku rs haiwan ni sensitip...bl kitorg intai, mula dia gigit anak dia..tp bl kitorg xtgk, dia lepak2 kat wheel dia..so, mmg haiwan tu kena kuarantin la...[xpasal2, dia gigit anak dia smp mati..].so,aku pon stay kat ruangtamu la sementara roomate aku mencari rezki... =)

then, roomate aku balik & umpan dia dgn makanan agar dia xgigit anak dia lg....[ dan berjaya!!] nak dijadikan cerita, selang puluhan minit, roomate aku intai la aper aktiviti si haiwan ni..manale tau dok gigit anak dia lg...cr pny cari tp xjmp...

pastu br roomate aku perasan 2 eko haiwan tuh tgh lepak kat 1 penjuru dlm sangkr dia...korang tau dia buat aper?? br jer beberapa jam beranak, pasangan ni trus jer beromen..uiishh..mmg dasar haiwan sungguh..huhuuu...

tetiba aku teringat satu citer kat tv..psl pelacur yg baru bersalin, dalam ms seminggu mula melakukan kerja terkutuk utk rezki haram dia tu...jd, mmg nmpkla perangai pelacur tu sebijik mcm perangai haiwan peliharaan roomate aku ni....


cuma yg membezakan, haiwan ni mmg xde akal utk berfikir tp manusia ada akal yg sengaja dibekukan...


:: sejenis haiwan ketegori hamster... =)


2 comments:

  1. biar betul baru seminggu pastu prostitute tu buat? tak sayang 'alat' ke apa... rosak wooo fungsi benda alah tu kalau paksa sampai macam tu sekali. boleh sebab kan embolism tu.

    ReplyDelete
  2. saya tgk citer kat tv. tp criter2 mcm ni xkan kluar klu realiti xpernah terjadi kan? biasanya org2 penerbit ni akan dpt idea dr kes2 yg pernah terjadi apatah lagi klu crite2 mcm ni..

    dlm citer tu pon, prostitute tu dah dipaksa oleh bapa ayam dia utk mula bekerja wlupon dalam tmpoh pantang..dah arahan bapa ayam, terpaksa ikutla...bapa ayam mmg xpeduli pasal nyawa anak2 ayam dia, jadi empunya diri tu yg patut pk sendri..

    ReplyDelete