hit me!!

Tuesday, March 9, 2010

~~ :: selamat dtg kawan2..... =) :: ~~




welcome to my frens...
welcome to the blog's world.... (^_^)
xsangka kawan2 aku pon minat blogging juga...heheee..

actually agak terkejut gak bl aku menerima comments dr enH...

'eh, mamat ni ada blog ker??'
ooo..br join...al'lillah.. meramaikan ahli2 bloggers.....

yeay!!!!!!




smbil meramaikan kenalan, kita bertukar pandangan, menambahkan ilmu pengetahuan... & menambahkan pendapatan...[ I LIKE IT!!!! ] & mestila sponsor dr un Nuffnang..[en nuffnang, bl nak bertambah duit sy dlm acc?? huhuhuuu..] ada gak sponsor dr advs yg lain tp aku x explore lg...gaji dr en Nuffnang pon xbyk mana...huhuu..[salah aku juga, bukan salah enNuffnang.. (-_-) ]

btw, aku pon bukanla senior blogger yg boleh menunjuk ajar kamu wahai ain sbb aku pon bukanla lama sgt & xla seexpert maner...hhuuhuuu..so, marila kita belajar sama2 k..... (~_^)
so............


HAPPY BLOGGING GUYS!!!!!!!!





especially for enH, nadyrahkhairy & ain..... welcome again......





6 comments:

  1. hahaha...ade gak selit nama aku erk...aku baru jer main...x reti2 lagi nak buat mcam2...tunjuk ajar ku sifu...minggu depan aku datang s.alam...

    ReplyDelete
  2. hahaa... pembakar semangat...
    supaya korang makin rajin nak blogging....
    heheeee......

    habaq la bl mai shah alam.. leh lepak skali..
    (~_^)

    ReplyDelete
  3. hahahaha...aku bkn reti sgt pon...aku hampir2 lupe pon aku punye password sbb mcm mls nk hapdet blog...huhuhuhu...bp punye lame aku tgglkan aku nye blog...=P

    ReplyDelete
  4. haha..cantik...nnti ko belanja aku mkn sambil ajust blog..hak3..

    ReplyDelete