hit me!!

Monday, February 1, 2010

~~ i dont mind at all ~~


photoshop?? ramai yg tertipu dgnnya kan???
bg aku, aku xkisah slagi ia tidak mengaibkan dan utk tujuan yg baik2 saja [utk menghiburkan hati je.. ].. jadi terpulang pd si editor...anda tau aper yg anda lakukan... =)

slagi hakcipta anda itu tidak melebihi / melampaui batas2 kemanusiaan juga ciptaanNYA, maka anda masih berpeluang berkarya secara bebas..

mmmm...aku bukanla sesiapa yg akan mengenakan hukuman malah tiada sekelumit layak pon utk aku menghukum org cuma anggapla aku seorang sahabat yg ingin menasihati sesama kita..bukan sahaja utk para editor di sana tp utk diri ini juga... [ aku editor ker??? masih berjinak2 didunia editor ini.. =) ]
xsalah utk kita mengingati antara 1 sama lain kan??? =)


gmbr bwh ni??
bukan hasil kerja tgn aku, sekadar ingin berkongsi bersama tentang keindahan ciptaanNYA yg telah menenang juga menyedarkan diriku ttg NYA.... =)

enjoy & have a fun... ( ^_* )



the beauty....





cute... [ reminds me bout Harry Potter.. =) ]



suci....




balance.... [ tetiba terbayangkan aku sebegini bentuk .. huhuu.. ]



colourful......



so sweet................ ( ~_*)



small....





and................



smile.............. =)







2 comments:

  1. oh~ si kecik tu macam kimy+cumie;) so kiut!

    ReplyDelete
  2. gmbr2 utk menenangkan jiwa, melenyapkan duka lara, menghilangkan sengsara....

    ReplyDelete