hit me!!

Friday, February 12, 2010

:: perempuan & mekanikal ::



entry aku kali ni,

:: 'perempuan dan mekanikal' ::

saja nak berkongsi cerita perasaan aku berada dlm dunia lelaki.. =)



aku rasa sempoi/cool bl berada dgn lelaki..diorg kan ada ego diorg yg tersendri...bl kita disamping depa ni, maka akan terikut sedikit sebyk tabiat2 tu.. ego tu aku xpasti cuma aku rasa diri aku lebih cool klu dgn depa...ego tu yg membuatkan diorang ni nmpk cool beb...

klu dgn gugurl plak, haru biru la dunia [wlupon kdg2 aku yg menjadi si tukang haru..] ...

sbg cth, cuba tgk heroin transformer tu...watak sebenar minah tu diluar produksi, aku xtao la plak cuma watak dlm transformer tu mmg cool la beb...aku suka watak dia...
bl dia bermain dgn enjin, pergghh....[wlupon sekadar lakonan..]
aku rasa perempuan tu sempoi bl main dgn minyak itam ni..[bukan aku la sbb aku makin mengharukan keadaan ;-) ] .... =)




look at her face... cool beb!!!




perghh.... seksi + seksa... huhuuu..




yg ni mmg sempoi....

sempoi kan??

la ni dah ramai gugurl yg involve dlm dunia lelaki kan?peluang tu semakin terbuka luas..[ dgn harapan, senang sket aku cr keje kelak.. ;-) ]...
mcm juga lelaki..ramai juga lelaki yang terlibat dlm dunia perempuan ni...
aku rasa xsalah selagi semuanyer x melampaui batas...

sehingga kita x menyerupai lelaki, tiada salahnya klu kita nak ceburkan diri pd dunia lelaki..xsalah kita follow cara hidup dia [perangai yg cool tuh..] tp bukanla dr penampilan...
xpayah la smp nak bertukar menjadi lelaki...

aper bestnyer bl masuk ke dunia lelaki??

* menjadi queen [dpt partner yg gentlemen, mmg kita dok goyang kaki..tp klu dpt partner yg hampeh, keje berat pon kita yg kena buat..]
*senang menarik & menerima perhatian [aku bukanla gadis gedik yg mengada2 mengejar glamer jer. aku amik dr +ve side la... klu kiter ada prob ker, aper ker, just tell him, he will try to fix it for us.. =) trust me...
klu sesama gugurl? "ada aku kesah??" [ xsemua perempuan mcm tu tp perempuan ni byk sket kot angin dia..[ blom lg 'angin' tiap2 bulan tuh.. =) ]]


bl perempuan masuk dunia laki, msti ada yg sebaliknyer kan?so, pemikiran kita skrang semakin open..bukan sahaja kita yg gugrl ni masuk dunia lelaki tp kita juga open bl lelaki masuk dunia gugurl ni..contoh yg paling femes la kita leh tgk penglibatan lelaki dlm dunia perempuan ni.. :: chef wan..



happening... =)


bl perempuan masuk dunia lelaki, perempuan akan jadi cool seperti lelaki [ x semua la.. ]
so, adakah bl lelaki memasuki dunia perempuan, lelaki itu akan menjadi cerewet seperti perempuan?? oppss...!!!
terpulang pada individu utk menilainye k...
dan x semuanye akan bertukar... =)




so, thats me doing the mechanical job [ wlupon sekadar lakonan ;-) ]..
& inila dia member2 aku yg gentlemen, xbg aku buat keje2 dlm bengkel..[ ada gak kadang2 tu aku di buli..huhuu..]

neway, aku xpernah menyesal memasuki dunia lelaki...yg penting hati & niat kita.. =)





::: ingat lg lecturer aku [en rizal ] pernah bgtau dlm clas yg kebanyakan lelaki suka pd perempuan mekanikal sbb xcerewat, simple... btol ker?tp perempuan meki ni xla pandai bergaya [ sesimple sepertimana yg mereka[lelaki] jangka la.. ]..
sejauh mana kebenaran fakta lecturer aku tu, aku pon kurang pasti la plak...
wlu aperpon, masing2 ada pro/con dia... =)




2 comments:

  1. yeah..mmg cool... bagus lah tu.blaja rerajin !!!
    jangan transform jadi transformer dah la.

    ReplyDelete
  2. thanks for visiting... =)

    n thanks for the comment..

    insyaALLAH... transform ke benda2 yg baik2 jer..... =)

    ReplyDelete