hit me!!

Monday, February 1, 2010

:: pasrah ::


feeling so down suddently!!!!!
i want to scream....

AAAARRRRRGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


namun...............


wlu sekuat mana skali pon aku berteriak,ia tetap xdpt mententeramkan jiwaku yg gundah gulana...
wlu selama mana pon aku bersedih, ia juga tetap xkan dpt mengembalikan kenangan antara aku & dia...
sesungguhnya, aku rasa amat bahagia disampingnya wlupon hny utk seketika....
& dia bukanla milikku selamanya..


lantas, aku memohon kepadaNYA apabila DIA menyedarkan aku ttg satu perkara ::


" Ya ALLAH ya Tuhanku, sesungguhnya aku redha diatas setiap ujian yg ENGKAU berikan padaku. kuatkanla imanku ini kerana ENGKAU tidak akan hadirkan ujian itu sekiranya aku tidak mampu untuk menghadapinya... amin... "








~~ Recover Ur Soul ~~

by :: elton john

Baby you're missing something in the air
I got a name but it don't matter
What's going on, it's cold in here
You have a life but it's torn and tattered

Maybe you're losing pieces of your heart
You have a world but it stopped turning
You lose the day and gain the dark
Love was a fire but it stopped burning

Spare your heart, save your soul
Don't drag your love across the coals
Find your feet and your fortune can be told
Release, relax, let go
And hey now let's recover your soul

Lazy old sunset sinking like a tear
Alone at night in a losing battle
That perfect world is never clear
You have to fight for the things that matter






~~ Aku Wanita Biasa ~~

by :: kris dayanti

Aku ini wanita biasa
Bisa sakit luka karena cinta
Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

[Chorus]
Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih hatiku

Kekasih hatiku maafkan aku
Aku wanita biasa

Dingin sepi kerap menyapa
Air mata jatuh lukisan raga

Kadang ku kuat setegar karang
Kadang ku rapuh lemah liar merana

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih

Maafkan aku bila hasratku keliru
Sulut gairah jiwamu
Ku yang dosakan cinta kekasih..
Hatiku..maafkan aku..






No comments:

Post a Comment