hit me!!

Monday, February 22, 2010

~~ my FREN ~~



dah lama x update blog kan??


kali ni nak citer pasal member baik dr kecik, arfanorain...
teman sepermainan sejak kecil, teman setadika, teman se'sekolah', teman se'quarters', & mcm2 lg la... =)

she is like the eldest sister in my geng...sbb dia yg lahir dulu...hehehee..
she is very cool person, relax jer...kaki ngumpat gak [ geng kami mmg kaki ngumpat.hehee.. ]
who cares?? biasala, gurl kan?

mcm2 kami lalui bersama..bersama2 teman yg lain.. [ akan aku update pasal korang selepas aku meng'update' gmbr kita bersama k my diors.... ]

this tyme is ain's tyme.... =)



actually dah lama kami x hang out bersama, since aku pindah ke ijok...wlupon hny 5minit perjalanan namun masa tidak mengizinkan..apatah lg masing2 sudah berkerja..[ bukan mcm aku yg masih berskola... =( ]
jadi, ini je la ms yg paling selalu kami 'hang out' bersama = tyme kenduri kawen member....heheheee... oppss...!! bocor sudah rahsia...

kla, time ni aku p kenduri member aku a.k.a x jiranku di batu arang...kami se'quartes' dulu..sbb tu aku berpeluang 'hang out' dgn ain... =)

so sis, anytime klu kamu nak hang out sama2, ring my fon k.... =)
miss u all so much.....!!!



yg bwh ni bukan member tp my younger sista.... =)


me + erin


yg ni plak pengantin a.k.a teman se'quartes' ku...
haslinda abd latif..






n this is my scool... skola rendah ku....huhuhuuu..
rindu pada kenangan silam... =(
[ skola ni aku lalui nyer ketika dlm perjalanan menuju ke rumah pengantin.. ]



rasa nak masuk jer tp aku p dgn abah, jgn harapla dia nak singgah....huhuhuuu...
so, ini jer yg sempat aku snap.. =)



4 comments:

  1. huhuuu...klu ditakdirkan esok, tiada siapa dpt menolak... [ayat xbley blah..heheee..]

    insyaALLAH, tggu2 la ea... =)

    ReplyDelete
  2. ngeee.....

    criter2 aku, aku suka upload byk gmbr ain... sbb aku sndri akan bosan klu bc xde gmbr..huhuuu...

    ReplyDelete