hit me!!

Monday, February 1, 2010

~~ [ river in the river ] ~~



another pitcha!!!!!! =)


pertama skali, aku nak minta maap dulu la... aku ni penggemar gmbr. maka, sbb tu la kebanyakan post aku dipenuhi gmbr2.. =)

mcm aku pernah bgtau sblm ni, blog bagi aku adalah sebuah album bergerak dimana aku boleh menyimpan pelbagai gmbr & melihatnya kembali tnp memerlukan external hard disk.. =)
so, kat bwh ni diantara gmbr2 yg aku perolehi menerusi email aku....
makcik aku yg rajin email kat akuu.... =)

gmbr aper???
as a title :: sungai di dalam sungai....
[ sungai ker? aku rs laut dalam ada la... =) ]


mcm pelik jer title tu kan??aku ni btol ker x?korang xcaya?

jom jelajah blog aku ni.....


**
**
**
**
**
**
**
**
**
**


tada...............





real kan?




siap kayu2 utan lg tu... =)




the diver swims in the river of the river...
[mcm pelik jer ayat aku ni.... huhuhuuu.. =) ]




uuurrhhhhhh.....
mcm xcaya kan?

so beautiful..........

inilah diantara kekuasaanNYA....
amin...






No comments:

Post a Comment