hit me!!

Friday, January 25, 2013

Adik Bucuk Yang Berbau Syurga!

Assalamualaikum bloggers.....

Let me introducing my 'Adik Bucuk'................
Pada usia 37 hari,dengan berat terbaru adalah 4.3kg. Alhamdulillah... Semoga adik sentiasa sihat hendaknya.. aminn..~  (^_^)



persis kakak sewaktu kakak bayi...


'Saya suka bedung tapi umi yang tak nak bedungkan saya sebab cuaca panas.. Malam2, saya akan tidur berbedung tapi tak berbaju...'

hehehe..cuaca sekarangkan tak menentu.. kadang2 bahang.. nak dibedung adik bucuk ni, kesian panas, kang tak pasal2 demam pulak..kalau dia menjerit tak selesa tu. terpaksa buka bedung la.. tapi kalau dia tak boleh tidur, terpaksa buka baju, kemudian bedungkan dia..

'Tapi umi, saya x busuk tau! Saya berbau syurga...'


yela adik... itu cuma nama manje jer....adik bucuk & ini kakak bucuk.... 

kakak saaaaaayang adik!


No comments:

Post a Comment