hit me!!

Thursday, January 24, 2013

Durian Crepe - Pure Durian!

Durian Crepe...~~

Lately ramai yang bercerita pasal Durian Crepe ni kan?? Saya rasa, saya antara orang terawal yang telah merasa Durian Crepe ni.. Tak caya? Tengok kat bawah ni.. (^_^)


setahun yang lalu tau!!!


Masa ni saya makan petang di sebuah kedai makan kat meru, klang dimana terdapat sebuah kedai bakeri yang comel kat sebelah kedai tu.. & suami saya yang p beli Durian Crepe ni.. Tapi terdapat perbezaan sket dimana Durian Crepe yang saya makan ni berintikan durian sahaja! Tanpa sebarang krim.. Memang terbaik!!! Tapi maaf yea sebab saya lupa nama kedai bakeri tu.. huhuhu..



Masa sebab gambar yang kurang jelas.. almaklum. amik gambar guna henpon je..

#1pek RM2 je!!! murah x?? setahun yang lepas lorr... la ni tak tau la berapa rege dia..hahaha...


No comments:

Post a Comment